8 Ocak 2011 Cumartesi

kampus + hafif koşu

aha bugün dr elektroyla aynı antrenmanı yapmışız aşağı yukarı, o benden önce yazmış günlüğe:)

odtü spor salonunda duvarın yanında güzel bir kampüs tahtamız var (bir gün fotosunu da koyarım buraya), duvarda biraz ısındıktan sonra kampüse verdim ben de kendimi.

moonclimbing'deki kampüs çalışmasını biraz revize de ederek yapmaya çalıştım; seri şöyle:

ladder [1-2-3-4-5-6]x2 set @1' rest
[1-3-5-7] x 4 @1'
+ 4'
[1-4-6-7] x 4 @1'
+ 4'
[1-4-7] x3 @ 2' r *bu seriyi sadece denedim, 7.çıtaya ulaşamadım

touch [1-4-1-4-1-4-1-4-1] x 4 @2'
[1-4-3-4] x 2@2' *sag el
[1-4-3-4] x 2@2' *sol el

tabi şimdi bu kısaltmaları kafama göre yaptım; mealleri şöyle:
[???]x2 çıta serisi ve set sayısı
@ setteki dinlenme süresi
+ 4' bu da diger seriye gecmeden onceki dinlenme suresi

sonrasında gene duvarda hafif boulderla 10-15 dakikalık bir soğuma ve peşine 20 dk.lık hafif koşu + merdiven + squad çalışması. esneme yaparak bitirdim; toplamda 2.5 saat kadar sürdü

2 yorum:

dr elektro dedi ki...

valla ugurcugum seninkisi biraz daha agır gibi geldi bana. iki sebepten. birincisi dinlenmelerin çok az. eger ben bu kadar dinlensem kollar kopar. ikincisi toplam setin daha fazla. bunu 3-4 gunden erken tekrarlama derim ben. 1-4-7 oyle surekli çalışılacak bir şey degil. onun yerine 1-2-5,1,5,1,5 veya 1,3,6 çalışmak lazım. ben 1,2,5 çıkartabiliyorum ama bugun 1,3,6 yapamadım.

onkaplan dedi ki...

abi süreleri moonclimbinge göre aldım; ama tocuh serisinde bittigimi de hissettim...

1-4-7 hakkaten cok uzak duruyor; 1-3-6 ile ön hazırlık yapmak daha mantıklı dedigin gibi