17 Ocak 2011 Pazartesi

17 ocak: front lever

bugün yaptığım şeye türkçede ne denir bilmiyorum, john gill'in bunu tek kolla yaparken meşhur bir resmini yukarıda görüyorsunuz. gavurlar buna "front lever" diyor. neyse rock&ice'ın şu sayfasında nasıl çalışılacağına dair bir yazı var; ilk çalışmayı zaten biraz tırmanan herkes kolayca yapabilir sanırım. ben ikinciyi denedim; hedef de 3. yani çift ayağı da uzatarak durabilmek. john gill gibi tek kolla durabilmeyi ise hedef olarak dahi koyamıyorum şu an:)

tek ayakla sağ ve sol olarak çalıştım, her ayak için 10 sn., 5'er set, set aralarında 2-3 dakika dinlenme (gerçi 5. sette 5-6 sn. ancak dayanabildim). asıl amacım tabii ki bunu çift ayakla yapabilmek. 


 


hareketin güzel tarafı; az zamanda çok şey başarması. tek hareketle sırt, omuz, alt-üst-yan  karın, kol; yani üst gövdede ne kadar kas varsa çalışıyor!  "body core" denen şey için birebir! tavsiye ederim doktor...

sonrasında da çift ve tek diz squat serisi:

çift:#15,#20,#25 (1 dk dinlenmeyle)
tek: #10, #10, #10 (2 dk dinlenme, her iki dizi peşpeşe yapıp sonra dinlenmeye geçtim)

2 yorum:

kerem dedi ki...

Front lever'i nerede yaptin kaplan kardes? Kapi pervazinda olmaz bu is.

onkaplan dedi ki...

mutfak kapısına bar taktım, ülküalanda 15 tl.ye satıyorlar