16 Ocak 2011 Pazar

dr 15 ocak interval

bugun interval gunumdu.işe giderken sabah ugrasım ve 3 set ikişer dakikadan tırmandım. esk,den bu noktada mola ihtiyacım oluyor idi. bu sefer olmamasına ragmen esas çalışmamı oglen yapacagımdan dolayı bıraktım. keske bırakmasaydım. cunku ogleden sonram da bir koşuşturmaca ile gecip gitti. neyseki akşam evde alternatif metodlarım var. 74 kg ile 60 saniye statik tutuş 60 saniye dinlenme şeklinde toplamda 8 set yapma amacı ile başladım. ikinci setin sonunda kiloları 68 e indirmek zorunda kaldım ve bu hali ile birlikte 4 seti tamamlayamadım. zor oldu. ve yeni bir hedef. buda aslında bir çeşit interval çalışması. hiper intensity interval training. yani HIIT. kendime yeni bir hedef bulmuş olmaktan memnunum.

küçük bir analiz yaptım. tırmanış için antremana başladıgımdan beri 9 birim kampus 6 birimde interval çalışması yapmışım. gelecek hafta pazar gunu gerçekten uzun bir zamandan sonra geyik bayırına gidcegim. en son ne zaman gittigimi unuttum.2006 olabilir. hep kalbımde olmasına ragmen olmadı bir turlu. geyik bayırı oncesinde toplamda 11 birim kampus ve 11 birim interval yapmış olmayı hedefliyorum. ayrıca 70 kg altını da hedefliyorum . birinci hedefe ulaşırım ama ikinciye zor. ne zormuş kilo vermek....

Hiç yorum yok: