17 Ocak 2011 Pazartesi

dr 17 ocak kampus

bugun kampus gunumdu. gecen seferden 1-3-6 yapmanın gazı ile bu sefer daha rahat başladım ama kısa surede rahatsızlık hissettim. sol ile başladıgımda yapabilirk sagı bir türlü başaramadım. sol ile statige yakın bile yapabildim. sonrasında solumda tukendi. bu arada temel hareket dinamıgını anlamaya çalışıyordum. ilk başta dınamik kalkışa ragmen en sonunda ustteki kolu kitleyip statige hyakın uzanmak sanırım iyi bir cozum ama yapamadım. sonra farklı şeyler denedim ve ilgimi çekti. diger başarısız denemelerime ragmen 1-4-7 de ustteki çıtaya bayagı yaklaştım en azından yolu yarıladım, 1-4-7 çift el dyno yu yapabildim. ilk başta olmadı gibi. sonra bir el 4 bir el 3 e olmak kaydı ile tutabildim. sonra elleri degistirerek denedim en son 1-4-7 çift el geldi. sonra çok efektif bir calışma daha buldum. sag el 1 sol el 2 de iken sag el 5 sonra sag el 3 bu sefer sol el 6 sol el 4 sag el 7 sag el 5. hem yıpratmıyor hemde yukarı dogru dınamızmı tetikliyor.
bir başka çalışmadan ornegin sol el 4 sag el bir de olsun sag el 2 sol el 5 sag 3 sol 6 her iki elde yaptım. tabiki artık çok sevdigim sag el 3 sol el 1 de iken çift el dyno ile sag 4 sol 2. bu hem ustteki kolun çekerini arttırıyor hemde alttaki kolda ciddi bir kitlenme hissettiriyor.

Hiç yorum yok: