5 Ocak 2011 Çarşamba

Hell train antreman blogu

Adı ustunde hell train. buradan tırmanışın zorlu yollarını, rota cehenneminden en az yara ile kurtulmanın sırlarını araştırıp bulacagız. Benim cehennem yolculugum şanlıurfa sanayısınde başlıyor. sanayının tam göbeginde bir tarafta hurdacı digerinde pimapenci, insanların meraklı bakışları ve anlamsız gülümsemeleri arasında.
zaten duzenli antreman bile yapmka başlı başına zor iken beraberinde getirdigi sosyal zorluklar, yanlız antremanlar, kısın sogugu vs vs. işte bütün bu faktorler ile birlikte iki yıl gibi uzun bir aradan sonra tırmanışa yeniden zorlanan vucudum. ve agrılar. kollarımda gecen yıldan-bilek güreşi türkiye finallerinden kalma sakatlıklar hemen hergün kendini hatirlatıyor. o zamandan bu zamana yaklaşık 10 kg da almış olmam işin cabası.

6 yorum:

onkaplan dedi ki...

helal doktor... cift elde baya ilerlemissin abi, ben yerimden kalkamiyorum! mental bariyeri kiramadim daha

dr elektro dedi ki...

on kaplan sanırım seninkisi mental. 10 barfiks cekebilen birisinin bunu yapabiliyor olması lazım. diger yandan alpinizmde ne mantal bariyerler kırdın bu nedir ki. ?

dr elektro dedi ki...

6 ocak
öğle arası.interval çalışması. bir dakika tırmanış bir dakika dinlenme. en az 16 hamle. 16 set. toplamda 30 dakika.

dr elektro dedi ki...

6 ocak akşam
bu akşam barfiks volumune yonelik bir calışma planlamıştım. ama arasın ilgisine mazhar oldum ve çalışmam mecburen bolundu. 13 set ve arada 10 dakika dinlenme ile 5 set. setler her dakikada 5 barfiksten oluşuyor. kapı pervazında. orta bogumun ortasına kadar gelen rahat bir tutuş mevcut. amacım bir saatte 300 barfiks. zaten bu bir kilometre taşı. bu akşam en az 3 de 1 ını yapabilecegimi gordum. toplamda 28 dakikada 95 barfiks. ama son setlerde yer çekimini bayagı bir hissettim. gecen gün tek kola yonelik bir çalışma yapmıştım bir el tam tutuş bir el 4-5 parmaklar. 20 dakikada 80 barfiks. zamanlan sadece serce parmaga inmeyi hedefliyorum. bir yılın sonundaki hedefim mono tek kol barfiks. hadi ugurlar olsun.... bunun için Cromdan yardım istemelimiyim emin değilim. kuzeyin savaş tanrısı sadece güçlülere yardım eder.....

onkaplan dedi ki...

abi biliyosun crom kullarının yakarışlarına cevap vermez; hele güçsüzlere hiç acımaz, o yüzden barfikse devam!

yalnız güzel bir çalışma, takdir ediyorum..

dr elektro dedi ki...

7 ocak
crom demişken odinin soguk yurdu aesgard ı da anmamak olmaz. zira sabah sanayıdeki duvar soguk bir cehennem gibi idi. bugun interval gunu oldugundan 1 dakika tırmanış bir dakika dinlenme şeklinde toplamda 18 set. toplam 35 dakika. bir sabah için yeter dedim. antreman bitiminde sadee tshirt ile tırmaıordum. damarlarımdaki azimden mi yoksa yaktıgım ufodan mı bilinmez. evet artık bir ufo mevcut.