6 Ocak 2011 Perşembe

Güç dönemi: yapay duvarda bouldering


aslında yıllık plan, dönemlik hedefler üzerine daha ayrıntılı bir şeyler yazıcam ama daha tam oturmadığı için sonraya bırakıyorum.

ama kısaca bu önümüzdeki 2-3 aylık dönemi güç antrenmanıyla altyapı ve maksimal çalışarak geçirmeyi düşünüyorum; artık kampüs olur, system training olur boulder olur...

bugün aslında sytem train olayına girecektim ama bizim alper kobra fransadan tatile geldi; şimdi sistemle filan adamı sıkmayalım dedik beraber boldır yaptık; gene her zamanki boldırevi çetesi eşliğinde (yalnız, hiç kız yok, fight cluba doğru gidiyoruz doktor!).

yaklaşık 2.30-3 saatlik bir antrenman oldu; antrenman sonunda yorgun hissetmiyordum ama şimdi bunları yazarken kollarım ağrıyor, yormuşuz yani; o yüzden kısa tutacağım. genelde kısa sert balkon ve negatif yüzey rotaları yaptık; bir de ben mekana biraz erken geldiğimden milleti beklerken salon duvarına yukarıdaki çizimi yaptım.

şu hayatta kendime örnek aldığım tek bir insan var; o da conan anasını satayım!


2 yorum:

dr elektro dedi ki...

başlık ve örnek birbirini bütünlemiş. zaten hayatta başımıza ne geldiyse conan yüzünden geldi. acaba gerçekten güç dönemini oluşturailirmiyiz. bunu zaman gosterecek. ama deneyecegiz. wellcome to the hell power....

onkaplan dedi ki...

en azından denemedik demeyiz abi, kaybedecek neyimiz var?