11 Ocak 2011 Salı

dr 10 ocak-barfiks

Bugun gunlerin yorgunlugunu hissettim. Hatta aksam uzeri normal iken saatler ilerledikce kollarimin, parmaklarımın sızıları artti. Ne mutluki antreman yapip yorulabiliyorum. Tam tersi zamanlarda yasadim ve sevmedim. Dunku agir intervalin uzerine bugun farkli bir bolge oldugu icin barfiks planlamistim. Minik oglumun uyumasini takiben gece yarisina dogru ancak basladim ve benim icin cok onemli olan 200 barajina ulastim. Bir ara birakmayi dusunsem de bir baska zaman denememek icin sonuna kadar zorladim.
10x5den ilk bes dak 50
Takiben 5x10 Dan 50
6x5 den 30
En sonunda ise yine 5x14 den 70
toplamda 200 barfiks suresi 34 dakikada . Sonunda bitirmek yerine dakika basina adet azaltip devam edebilirdim ancak tercih etmedim nedense. Tum hedeflerimi bitirirsem bana birsey kalmaz:)

Hiç yorum yok: