17 Ocak 2011 Pazartesi

15-16 ocak boulder + cehennem merdivenleri

cumartesi günü toplu bir boulder seansı yaptık, cemaat ile beraber. conan fatih uzun zamandır gelmiyordu, o da geldi güzel oldu. fatih bildiğimiz gibi ön kollarıyla dosta güven düşmana korku veren bir yapıya sahip; fatih gibi 10 tane daha atlı adamım olsa 3 günde yunanistanı alır gelirim. 

yoğunluk olarak orta sert diyebileceğim bir gündü. bu sefer ağır negatif rotaların yanında bir kaç tane de düz yüzeyde teknik rota yaptım, baya da iyi oldu. 

pazar günüyse koşmak için okula gittim; lakin koşmaya bizim dksk'dan kimse gelmeyince ben de gene stat merdivenlerine verdim kendimi. gene 2 set yaptım; ama ikinci sette ciğerlerimin söküldüğünü hissettim. hava da çok soğuktu, bere de almamıştım yanıma; kafam uyuştu soğuktan!
peki tanrı crom bu çektiğimiz acıları  görüp bizleri ödüllendirecek mi yoksa kendi acımızı kendimiz yoğurup ödülümüzü kendimiz mi alacağız?

3 yorum:

dr elektro dedi ki...

bence düşüp şişeyi bir tarafımımıza almadıysak odullenmişizdir. fatih nasıl dı. durumu? yaza 3 ümüzün projesi var ona gore!

onkaplan dedi ki...

fatihin durum fena değil ama iş sebebiyle pek sık gelemiyor..

proje her türlü, neye giriyoruz?

dr elektro dedi ki...

bundan sonra gelecektir. sen ben fatih. guzel şeyler yapacagız. hele ben bir iki aya kadar durumumu düzelteyim. bekle..... :)
ha bu arada onuda biraz motive et. iyi hazırlanmış fatih kadar daglarda yanımda olmasını isteyecegin birisi yok. soru yok, full motive....