15 Ocak 2011 Cumartesi

dr 14 ocak-kampus

dün yaklaşık 13 gündür ilk kez bir antreman kaçırdım. ve acaip sıkıntı duydum. bir yandna kollarım ve tendonlarım mutlu oldu bir yandan vicdan yaptım resmen. elde olmayan bir gunluk gecikme beni dah ada motive etti ve bugun farklı bir şeyler zorlamak istedim. 1,3,5,7,9 oncesi biraz barfik cektim. 3 adet 3 4 adet 4 6 adet 6 gibi uyduruk bir şey. sonra sag sol laddering. sonra sanki daha iyisini yapabilirim hissi geldi. bunu murat (kandi) de daha once soylemişti. 1,3,6 denedim cok yaklaştım . ama ugurun da dedigi gibi carpa carpa indim. bu sefer hırs yaptım ama mesafe arttı .dinlenmeden ust uste 8-9 deneme sonrası iyice bir dinlendim ve 1,3,6 oldu. ama sadece bir kolda. diger kol ucunda kaldı resmen. bir iki denemeden sonra 1,4,,6 denedim o da oldu ve daha kolaydı. kabaca şöyle bir sıralaması var bu işin kolaydan zora dogru.
1,2,5
1,4,6
1,3,6
1,4,7. zaten bu bir hedef ve bir basamak kaldı. acaip mutlu oldum . bu arada geri inmede de farklı bir sey denedim vve cok etkili. mesela inerken tek kol kitlenip diger eli boşa bırakıp kitlendigimiz kol ile kolumuz duz olana kadar iniyoruz en son noktadan sonra diger eli kulalnıyoruz. acaip etkili. yarın olsunda kampus yapayım diye sabırsızlanıyorum bir yandan . bir yandna da intervali bırakmamak lazım, biliyorum. ben şimdilik 2 interval,bir barfiks bir kampus ile davam edecegim. taki antalyaya kadar. sonrasını sonra düşünmeye karar veridm.

Hiç yorum yok: