5 Mart 2012 Pazartesi

4 mart komplex ( maksimal + kampus )

1 saatim vardı. hızlıca ısınıp ilk 20 dakikada maksimal agırlık ile asılma. Düne gore daha kotu bir performans sergiledim. ve 1.8 mm de 52 kg 6 sny 0.8 cm de 22 kg 6 sny ( şimdilerde eva lopez diye bir espaniol abla bunu blogunda prpgression ve transgression diye modellemiş anlatıp duruyor. onda 0.6 cm e kadar tutuş var bende yakında eklemeyi düşünüyorum). antremanın devamında kısa aralıklarla kampus calıştım. kısa derken 3 dakika cıvarı. tabi ilk kampus calışmaları vucudun adaptasyonuna harcanıyor.
pylometrik mekanizmayı gerçek anlamda tetikleyebilmek için çok kısa sureler içinde hareketin tamamlanabilmesi lazım. bu sureler kabaca 0.5 sny ve daha kısa. tam olarak 0.450 snyden uzun olmamalı. haydı buyrun. hangimiz bu kadar kısa sureleri uygulayabiliyoruz.?

şimdiye kadar kadarki kampusboard calışmalarım pylometrik değilmiş. velhasıl yeni sezon bu detayı ihmal etmemeye kara verdim. cift el hızlı çıkış iniş. asimetrik çift el cıkış. vs vs.

Hiç yorum yok: