1 Mart 2012 Perşembe

1 mart güçte devalılık

bugun iki birim antreman yaptım. sabah 45 dakikalık jogging akşam ise güçte devamlılık çalıştık .(istanbulda 70 kg yu geçtim. malum incelmek gerekiyor. koşu diyet koşu diyet koşu diyet koşu diyet..)ikinci birimi akşam iş çıkışı erdemle çalıştım. ara sıcak olarak maksimal calışması ile ince cıtada 36, 50,50,50 kg ile mikroda(0.8cm derinlik) 20 kg ile statik duruşlar. sonrsında 4X4X3 çalışması yaptık ustuste 4 rota 1 dakika dinlenme ile 4 set ve bu mega setten 3 adet. 28X4X3= 336 hamle.bu çalışmada ilginç olarak megaset bitiminde kalp hızı 180 e ulaşıyor. set btiminde ayakta duramıyoruz. normalde kuvvet-guç antremanları kısa surer ve kalp hızını bu denli arttırmazlar. bu antremanın ozelligi uzun sureler boyunca kalp atımları hızlanıyor. buda interval calışmasının bir özelliklerinden. aslında teknik olarak HİİT ( yani high intensty interval training) sadece yükleme şiddeti bir miktar daha yüksek. paylaşım videosundan ornek
http://www.youtube.com/watch?v=yLi0u0YCTZY&feature=youtu.be

istanbulda çeşitli temaslarda bulunmam iyi oldu. dünya ne ypıyor, arkadaşlar ne yapıyor. bu konuda ugurda (yılmaz) en az benim kadar kafayı kırmış durumda. kendisinin yolunu, tarzını begenirim. başka bir memlekette yaşasaydı dergilerden haberini okurduk. makrosiklusun alt komponentlerini 3 haftalık setlerden oluşturmaya karar verdim. buna göre kabaca
güçte devamlılık ve guç, (3 hafta)
kuvvette devamlılık-guçte devamlılık-guç, (3 hafta)
kuvvette devamlılık-endurans-guç,(3 hafta)
endurans-güç (3 hafta)
bileşenlerinden oluşan 12 haftalık bir makro siklus yaptım . ilk fırsatta tabloyu detaylandırıp paylaşacagım.

Hiç yorum yok: