2 Şubat 2011 Çarşamba

1 şubat maksimal 3 uea

eveet, 1 haftalık grip molasından sonra acılar trenindeki yolculuğa kaldığım yerden devam ediyorum. ben yokken bizim çete zaten idmanları aksatmamış, güzel çalışmışlar, benden 2 antrenman öndeler.

maksimal çalışmasının 3. ayağında, hasan'ın çabalarıyla nihayet ağırlıklarımıza kavuştuk. artık mühimmatı full dolu halde 31 kg. çeken bir "hücum yeleği" (hırka-i şerif), 5'er kiloluk 2 adet fişeklik, 5'er kiloluk 2 dambıl, 2,5'ar  kglik de 2 adet dalgıç ağırlığı envantere girdi.

bu ağırlıklarla gerçekten daha yorucu oldu ve çoğu tutuşta zaten 6-7 sn ancak dayanabildim. herkes için tam ağırlık ve süreleri bolderevindeki deftere not ettik her zamanki gibi, ancak benimkileri şu an tam hatırlamıyorum ama yakın zamanda notları alıp buraya da yazacağım...

doktor geyikbayırı maceralarını da bekliyoruz haa...

2 yorum:

Restless Librarian dedi ki...

"keep your head up" bilaer, acaba uzun ya da orta dönem planın bir tablosunu yayınlayabilir misin.

onkaplan dedi ki...

oncelikle hosgeldin diyorum:)

periyodizasyon ustune bi yazi taslagim var, onu bitirebilirsem onunla beraber 1 yillik kalkinma planina dair tabloyu yayinlayacam.

yok usenip de bitirmezsem bugun yarin koyarim.