9 Şubat 2011 Çarşamba

8 şubat maksimal 4

gene bir takım sebeplerden ötürü aradaki antrenmanları kaçırdım ama en azından bu sürede de evde biraz front lever, biraz pilates (ebru şallı ile!) çalışma imkanım oldu. pilates core body denen şeyi bayaa çalıştırıyor, faydalı olduğu kanatindeyim; internetteki en kolay kaynak da ebru şallının videoları, hem göze hem bedene hitap ediyor ebru ablamız:)

neyse, gelelim maksimale; gene her tutamak 3 tekrar, 7 sn tutuş hedefi, tekrar aralarında 3 dk. ve set aralarında 5 dk. dinlenme. ağırlıklar vücut ağırlığı + ekstra ağırlık, v.a default olarak hepsinde var o yüzden aşağıda tekrar yazmıyorum.

cep: 51 kg - 7 sn x 3 set

slop 1: 31 kg. -7 sn x 3 

pinch: 31 kg - 6 sn x 3

crimp: 31 kg - 7 sn x 3

gaston: 20 kg - 3 sn
           15 kg - 5 sn
           15 kg - 5 sn

2 parmak (orta+yuzuk): 31 kg - 7 sn
                                     31 kg - 7 sn
                                     31 kg - 6 sn

slop 2 : 10 kg - 7 sn x 3

2 parmak (isaret+orta): 20 kg - 6 sn
                                   20 kg - 6 sn
                                   20 kg - 5 sn


notlar:
* slop 2, gercekten çok kötü bir slop tutuş, araya yeni ekeldik ama tutarken parmakların crimpe kaçtığını kesfettik; tam slop tutunca ağırlık düşecek sanırım

* crimp tutuş; yari acik ve basparmaksız tutmama ragmen tutamaklar içinde cepten sonra en rahat olduğum tutus; 5-10 kg daha alabilirim ama bir yandan da sakatlanmaktan cekindigimden arttırmıyorum...

3 yorum:

kerem dedi ki...

Kaplancim, gaston'da da kilo azaltmalisin bence. Hedef sureyi tutturmak kilo arttirmaktan onemli. Ayrica sectigimiz tutamak ve egim itibari ile omuz ve sirt kaslarini cok zorluyor. Ben kayinvalidelerden dolayi devamsizlik yaptim bu sali, ama aksama carpisiriz. Cile yelegi'nin de resimlerini koyalim buraya.

Sen dun aksam patlattin mi cehennem merdivenleri?

onkaplan dedi ki...

müdürüm gaston konusu zaten benim de kafamı kurcalıyor; gecen haftalara gore kiloyu azalttim zaten. bugun tutamaklari daha duz bir yuzeye monte edip denemeyi dusunuyorum...

merdivenleri buzlar cozulune dek unut

dr elektro dedi ki...

gastonu düşürün derim birde madem zayıfız gastonu varyasyonlayın. birde açık hgaston ekleyin araya da antreman şenlensin...