13 Şubat 2011 Pazar

12 şubat sadece boulder

evet sadece boulder, hafta sonu izni verip maksimal çalışmadım bu sefer. zaten programı oluştururken de sadece haftaiçi antrenmanları olarak planlamıştım; zira havalar da düzeldiğinde çoğu haftasonunu gerçek kayada geçireceğiz.

aslında bu hafta sonu istanbuldaki boulder yarışmasına gidecektim ama son anda vazgeçince kendimi boulderevinde buldum.

neyse; ısınması soğumasıyla takribi 2.5 saatlik bir sürede; ciddi zorlukta bir kaç problem denedik; bir tane gerçekten çok zor bir rota yaptım ve önümüzdeki günlerin projesi olarak kaldı. 9 hamlelik, aman vermeyen bir rota ve kilidi de sonda!

yalnız bazı üzücü gelişmeler de var; kerem kendi maksimal çalışmasını yaparken sırtını sakatladı; sanırım iyi ısınmadan 51 kiloyu sırtlayınca vücudu isyan etti zaar (doktor senin nefesin kuvvetlidir, arkadaşa iki nefes üfle de kendine geliversin). gene kemal kardeşimizin de dizinde bir sorun çıkmış, doktorlar derdine derman olamamış. bir önceki antrenmanda da hasan dirseğindeki ağrılardan şikayetçiydi.

yani diyeceğim üzerimizde nazar var kankalar! göze geldik; hemen gidip nal gibi bir nazar boncuğu alıp hırka-i şerifin üstüne takacam ki kem gözlerden korunalım..

 

foto: karakaya granitlerinde bouldering, 2005 

6 yorum:

dr elektro dedi ki...

geçmiş olsun yiigtler. sonuçta bolder de bir çeşit maksimal çalışma. bence siz antremana başlamadan evvel guzel ce bir ısının. sanki ısınma yetersiz gelmiş gibi... bende yeniden başlıyacam antremanlara ama bu sefer her gun yapmıycam.

kerem dedi ki...

Abilerim ablalarim, hemen vurmayin yigide. Gittim 40 dakka kostum, kompile kilcallari actim, 10 dk kadar teraband ve serbest kol hareketleri ile isindim. Hatunlarla birlikte 2-3 rota yaptim, eser miktar bir sure parmak tahtasinda serbest salindim, oyle sirtladim kilolari. Daha ne isinayim?

Aksam sirtustu yatinca sabaha bayagi bir rahatlamisti, dun de gidip biraz slalom kayagina verdim kendimi, quadricepsleri yaktim. Bugun hafif bir sizi var ama genel olarak gecen de konusuk ettigimiz postur problemleri vs. yi de dusunere Gulsemin Hn.'a gidiyorum doktorcum, selamini soylerim.

dr elektro dedi ki...

soyle soyle....

kerem dedi ki...

Abi, durum fena, "akut'un disko topu olmussun" dedi, "hocam antremani akutta yaptigimizi nerden bildiniz, ayrica bana niye top diyorsunuz" dedim, meger "akut diskopati olabilir" demis. Zaten benim omurga felan kompile egilmis, boyun dumduz. Yarin gece kompile bir MR cektiriyorum. Ptesiden beri sol kolum uyustu ve guc kaybi var, lokal olarak da agrim giderek artiyor. Senle sonuclari paylasir, sana da akil danisirim doktorcum.

dr elektro dedi ki...

cidden geçmiş olsun. mr çıktı mı?

dr elektro dedi ki...

cidden geçmiş olsun. mr çıktı mı?