17 Şubat 2011 Perşembe

16 şubat interval agırlık ile. Dr

kuvvette devamlılık 1. gecenlerde sabit agırlık ile daha onceden belirlenmiş bir tutuşta ne kadar kalabildigime baktım. 26 sanıye. bunun %50-60 arası 15 saniye olarak belirledim. kabaca. 15 saniye çalışmak ve bunun 3 katı dinlenmek ve bunu 10-30 set arası yapmak laktik asit eşigimi geliştirecektir diye ön gordum. ve ilk çalışmayı yaptım. 16 set. son bir kaç sette de ya tutuş yada sanıye den yedim ustelik. sonrasında 12 saniyenin altına düştügüm için bıraktım. bu noktada 5 dakika dinlenerek ikinci bir mega set yapılabilirdi. ancak belim agrıdıgı için ben kestim. şu anda çok acılı değil. ama zamanla adapte olup 25-30 seti bitirince yukleme suresini arttıracagım. o zaman laktik asit eşik degerim ile karşılaşacagım muhtemelen. bir noktada duvara vuracagım. ( tabi bunlar hep ongoru. maksat antreman yontemlerini paylaşmak ve aktarmak oldugu için belki takip edenler neye gore planladıgımı anlarlar amacı ile.
ozetle
100 kg ile 15-45 interval 16 set.

2 yorum:

onkaplan dedi ki...

abi resim mesim koysana arada senin duvardan filan..

dr elektro dedi ki...

resme tepkiliyim..... :)