19 Şubat 2011 Cumartesi

maksimal 7

bir değişiklik yok. ağırlıklar ve süreler hemen hemen aynı; yalnız 2 parmak tutuşta ağırlığı artırabilecek durumda olmama rağmen azaltma yoluına gittim çünkü sanırım tutamağın yapısından ötürü ekleme çok fazla yük biniyor; daha yumuşak tutuşlu bir "pocket" lazım bunun için, onu da bulamadım. bir de sanki ağırlıkla beraber  parmak derim yüzülecek gibi oluyor, set sonrası bakıyorum nasırlar filan hep yukarı kaymış, tutamak kenarına gelen yer ezilmiş filan...

bugün fatih conan'la (conan the conquerer) beraber çalıştık. ekibin geri kalanı yarışmaya gitmiş sivasa. federalizm hesabı...  

2 yorum:

dr elektro dedi ki...

populizme karşıyım....
federalizme de karşıyım....

birey olarak var oluşumuzu tanımlamadıkça gerisi havanda su....
geçmiş yıllarda bende yarışmalara girdigim için şu anda o arkadaşları eleştiremem. zaman meselesi...

onkaplan dedi ki...

yarışmalardan nasıl ayrıldığını düşünürsek bence her türlü eleştirebilirsin abi...

bana da soruyolar katılmıyo musun diye, federallerle işim olmaz diyorum.

aslında sadece federasyon değil, fedarasyona itibar edenleri daha çok eleştirmek gerekiyor belki...