27 Şubat 2011 Pazar

nefes molası

gunler birbiri ardına gelip gecerken rutin hayat keşmekeşinden sıyrılıp kafamı kaldırmak istedim. her günün aynı olması duzenli iş hayatı, masa başında oturmak giderek solan renkler heyecanlar...
havanın kokusu değişti buralarda. yaklaşık bir hafta oldu. ben bir gün oncesinde hissettim. digerleri cemre dediler. urfaya cemre düştü. şimdi mutfak camının onundeyim. perdeyi kenara çektim ve kösesinden suzulen işikleri ızliyorum. bir kaç saat sonra kampus çalışması yapma planım var. oglumun banyosundan sonra. şimdi digerleri uykudalar ben penceremden dışarıya bakıyorum. yeşillenmiş çimenlere hafif rüzgarda sallnan yapraklara ve pencerim onundeki bir kaç bodur zeytine..
şişesinin sonundaki huznunu bitirmek ve diger arkadaşlarına kavusturmak için black labelin son damlarlarının yakarışlarına kayıtsız kalamadım. oylesine bir pazar oylesine bir ogleden sonrada bir an olsun kafamı kaldırıp hayatı ve bizleri düşünerek, şu anda yanımda olmayan dostlarımın şerefine.....