12 Şubat 2011 Cumartesi

maksimal testi -elektro

ara verdim. geri dondugumde artmış kilolar ve gaeriye düşmüş bir performans fark ettim. sorun etmedim. satıh savaşı diye ....
uuznca bi suredir atletizim de antreman prensiplerini incelemekteyim. yeni donemi ona gore şekillendirecegim.
o nedenle yeniden bir degerlendirme yaptım. vucut agırlıgımın %135 ile bar da açık tutuş ile ne kadar durabildiğimi test ettim. 100 kg ile 25 saniye. şimdi bu parametreler uzerinden çalışacagım. henuz tam karar vermedigim için antreman şemasını paylaşmıyorum. birde yine hırka ile 4cm lik cıtalarda 1-3 ve 1-2-4 çalışmaya karar verdim. iki parametreyi cozdum mu gerisi kolay. 1 alttaki kol tam kitlenebilmeli. goguse kadar . ustteki kol ile acık pozisyonda cekiş başlatılabilmeli. sonra hırkayı cıkardım ve 1-4-6 ya ucarak gittim. ama o kadar gerisi gelmedi. emek ister.... kampuste şimdilik az tekrar çok yuklenme çalışacagım. yeniden az yemeye başladım tabi .. yatmadan once mekik. 50,35,35,30 aralarda 10 saniye dinlenmede uykuya geçmede kolaylık saglamakta....

1 yorum:

kerem dedi ki...

Yemeden nasil calisiyorsun a doktorcum? Toparlanmanin temel mekanizmasi beslenme ve uyku degil midir?