21 Şubat 2011 Pazartesi

cehennem merdivenleri 5

şimdi diyeceksiniz ki birader en son merdiven kaydının no.su 3, nerden 5'e atladın? ben arada bir tane daha yaptım ama yazmayı unuttum, ondan.

seri gene aynı, stat merdivenlerini komple tavaf, 2 set. uzaydan çekilmiş fotosu ve yer değiştirme eski postlarda vardı zaten aha şurada. toplam süre 28 dakika. ilk 10 dk ısınma, 15-16 dk yüklenme ve 2-3 dk kadar da soğuma koşusu.

yalnız doktorla da telefonda istişare ettik, bu merdiven şini 3-4 günde bir, hatta haftada 1 yapmak lazım. çok yıpratıcı çünkü, bir gün merdivenlerde yığılıp kalacam diye korkuyorum. hayır, dizimin hali de belli zaten... bu çalışma kampüs boardun bacaklar için olanı neredeyse...

son olarak da cehenneme çıkan merdivenlerde kulaklıklardan bana eşlik eden, güç veren Testament grubuna sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. chuck baba ellerinden öpüyorum...

 

antrenman şarkıları:
into the pit
disciples of the watch
burnt offerings
over the wall
D.N.R.
true believer
the new order
return to serenity

2 yorum:

kerem dedi ki...

Gazla merdivenlerde yigidim, benim icin de gazla... Selam olsun stadyumun savascisina.

dr elektro dedi ki...

bu muzik paylaşımı guzel oldu. hele şu şarkıları bir de ben dinleyeyim bulabilirsem...