7 Temmuz 2012 Cumartesi

6 haziran bolder

. hayatım urfa sıcagında evden işe giderken antreman için salona ugramka gibi bir rutine bindi. herkesin bir projesi bir hedefi bir yolculugu vs varken ben bir kurek mahkumu gibi agır agır okyanusu kurekliyorum sanki. artık atlas mu hint mi bilemiyecegim. dalgaların sonsuz kereler sahile vurması gibi tek düze devam ediyorum. kepengimin sesi de aynı. aynı gıcırtı, aynı komşular ve aynı sıcakkk. tek heyecamın barfiks e kaçak kat çıkmak oldu. 15 cm  ve 100 cm e iki adet bar cıtası daha kaynak ettim. ısınma soguma sırasında işe yarayacagına inanıyorum.  uzunca bir suredir gizli hedefin barfikste tek kol kampus. bunu deneyecegim.  sonrasında bugun erdem ile guzelcene bir bolder seansi çalıştık ancak  oncesinde oglum bir parça antremanımıza eşlik etti.
" bu arada erdemde de bendede değişik agrılar başladı. korkarım TABUT bir hayli canımızı yakacak. özellikle acık tutuşları gerçekten insanı zorluyor"

2 yorum:

Alper Kocatas dedi ki...

Ooooo baba oğul antrenmanlara başlamışsınız ne güzel, Ankara'dan sevgiler... Alper

dr elektro dedi ki...

eyvallah atomik. şimdilik onun için bir farklılıktan öte olmamasını istiyorum. gunun birinde heveslenirse elimden geleni yaparım...