10 Temmuz 2012 Salı

10 temmuz ve kamboçya style... ve 2012 hedefleri

bir kere tatsanız yaşasanız adım gibi eminim bagımlısı olacagınıza... biz coktan olduk bir kere... gece gündüz fark etmez. yada yaz kış olması. yan taraftaki hurdacı halil,  hurdaların içindeki bakırları çıkarabilmek için surekli soba yakıyor ve kloroflorokarbon lar vs hidrokarbolar ve yanıcı ucucu yakıcı bilimum kimyasal genzinizi yakıyor. sanki biraz da kafa yapıyor. ( gerçi sıcak ve kapalı salonuumuzda laktik asit kafası da olabilir bu emin degiliz).
 işte bu ortamda antremana devam ediyoruz.  ortam alevli ve dumanlı. sangay banlıyoleri ile kamboçya daateş tarlaları arası bir ambiansa eşlik eden sürekli kral fm yayını.  tabi bu underground başkaldırıya bizdende yanıt gecıkmıyor ve veryoruz iron maiden, veriyoruz manowar vs vs.  ortam bu şekilde.  ara sıra olan elektrik kesintilerinde ise hakimiyet istisnasız halilin üst katta yetiştirdigi dövüş horozlarında oluyor. sanayı ortamımız iki ayaklıdan dört ayaklıya kanatlıdan kemirgene hayvan dolu zaten.
son zamanda antremanlar iyi geçse de üst üste sakatlıklar yaşıyorum. daha bilegim ve parmgım tam iyileşmeden bu seferde sol omuzumda "bicipital tendinit" denilen hastalık vuku buldu. bugun antremanı yarıda bırakmak zorunda kaldımm. o zaman kadar hafif kampus ısınması ( bu arada 1-5-8 e kalın cıtada oluyor gibi, incce cıtalarda tek el kitlenme, 9 mm de son 3 parmak durabilme gibi ) ve ısınmayı takiben açık tutuş interval ( 16 hamleye yaklaşık 1 dakika 1 30 dakika rest ) 5 set ve ustune bir 6 set daha.  en son set king kong parmagı denilen yöntemle bitirdik. bu arada bende bittim. gecen pazar aynı agrılar nedeni ile boltlamayı yarıda bırakmışken şimdi de antremanı yarıda bırakmak zorunda kaldım.  sanırım bu yaştan sonra iyileşme surec ibiraz yavaşlıyor gibi....
 gecen yıl bazı hedefler koymuştum. tek kol barfiks gibi , tek parmka barfiks gibi.  bir kaç ay gecıkmelide olsa bir aa bu hedefleri yakaladım. şimdi yapabilirmiyim bilmiyorum gerçi.  bu sene içinde bazı hedefler koydum kendime.  gerçi daha çok var. ama şimdiden bir iddaa koymak lazım.
antremanda;
- tek parmak barfiksi nizami ve birden fazla yapabilmek
-kalın cıtalarda 1-5-8
-ince cıtalarda 1-4-7
-ince cıtalarda iki parmak 1-3-5-7 ladering

kayada
8b veya 8b+

bolderda
8a veya 8a+

bilmiyorum. bunu okuyan varsa belki biraz iddali bulabilir. belkide bunları omrum sonuna kadar yapamıyadabilirim ancak hedef olmadan hiçbirşeyinde anlamı olmuyor... bakalım görecegiz.

"not: kamboçya denilince kızıl kimerleri ve yaptıkları zalimlikleri, yıktıkları yuvaları ve milyonları yokluk yoksulluk vs acının binbirtürlüsüne sürüklemelerini unutmayalım"

Hiç yorum yok: