26 Temmuz 2012 Perşembe

-video-24 temmuz serkanla sohbet antreman reggea ve kampus

istanbulda bulundugu m zaman zarfında bol bol degişik mekanlarda tırmanmak istiyordum. bu serkanla karşılaşmamızdan sonra dogal olarak şekillendi ve eski iki arkadaşın sohbeti zemininde sekonun evinde kendimi buldum ordan burdan isviçre abd vs vs. pek çok başarıyı kısa zamana sıgdırmasına şapka çıkararak seko ile antremandan boldera , kampuse uzanana sohbetimiz anadolu hisarının yamaçlarına dogru uzadı. bu arada sekonun evinde gerçekten beni etkileyen bir fingerbord ile ilk görüşte aşk ile sonuçlanan bir tanışmamızda oldu. ögrendim ki boarda da sekonun işi iimiş. tebriks.   arası oyun parkında beklerken yaptıgım soguk soguk barfiksleirn acısını fena halde hissederek bir iki kampus egzersizi yapmaya yeltensemde hem serkanın çalışma şekli hemde tutamakların morfolojisi bana alıştıgımdan uzak hisler verdi. anteramnın geri kalanında sekoyu izlemeyi tercih ettim.  aklımın bir kösesinede urfaya dönüşte bir takım değişiklikler yapmay ınot aldım.
.https://vimeo.com/46982856

Hiç yorum yok: