30 Temmuz 2012 Pazartesi

27 temmuz bolderistanbulu mesken mi tuttum

bugun evren ve ugurla kadıköyde bolder istanbulda buluşup dun paylaşamadıgımız kozlarımızı bugun paylaşacaktık sözüm ona. ancak gunlerin antreman trafigi ne birbiri üstüne actıgım yeni biralar ve şaraplar eklenince ve buda yetmez miş gibi  sabaha karşı yatınca kozum elimde patladı desem yanlış olmaz. bir ii ısınma sonrası " hey adamım bugun benim günüm değil" dedim.  fakat yindede bırakmadım. fakat pekde iyi olmadı. zaten gunlerdir sıkıntıya sokan sag kol ve sırtım şiddetle agrımaya başladı. kendimi emrahın acı verici parmaklarına teslim etsemde acı uzunca bir sure peşimi bırakmadı.  bir kaç gün bekleme en iyisi olacak. neyse arkadaşların kanına girerek oları limonata ismarlama bahanesi ile salondan çıkardım ve antremanlarına engel olmanın verdigi iç huzursuzlugu serin limonata bardaklarında dindirdim. istanbul günlerim yavaş yavaş geride kalırken kısaca dodgan esra ve seko ile marmarada indoor , seko ile kampus ve fingerboard, ugur ve evren ile aynı şekilde kampus ve fingerboard ve son gunde eksik de olsa sadece tadını almak için bile gittigim bolder istanbulda evren ugur ve emrah ile birlikte tırmanmış olmamın verdigi mutlulukla urfaya yavaş yavaş dönme  istegi içimde büyümekte...

Hiç yorum yok: