31 Temmuz 2012 Salı

30 temmuz home home sıcak home...

sıcak derken duygusal anlamı kastetmedim. gerçekten sıcak. bir kaç gun önce dahada fena imiş.  arkadaşlar 60 derecenin oldugunu iddaa etmekteler. neyse. ilk gun yolculuk yorgunlugu ve tartıda + 2 kg ın moral bozuklugu ile başladı. akşama dogru boş oturmayıp br şeyler yapmalıyım diye düşünürken kampus cıtalarımı revize etme fikrim aklıma geldi. bende keskin olan kenarlarını birazzzz yuvarlatmak amacı ile  iş çıkışı atolye ye daldım. tabi ile dalınca cıtalarada biraz fazlaca dalmış oldum. sonuçta beni gerçeken zorlayacagını fark ettigiim çıtalarıma kavustum.
 18 mm lıklerde keskin köşeleri yuvarlatırken ki hem acıık tutuşa zorluyor hem tendonu koruyor ve kesinlikle zorlaştırıyor 30 mm likleri adamakıllı yuvarlattım, patlayıcı gücü geliştirecegine inandıgım bir şekil verdim.

Hiç yorum yok: