26 Temmuz 2012 Perşembe

-video- 26 temmuz tarabyada kahvatı vee...

sevgili arakdaşlarım evren ve uguru evlerinde ziyart edip şampiyonlar nasıl besleniyor ne yiyor ne içiyormuş merakımı dindirmek için sabahtan beşiktaşa  dogru hedefimi belirledim.
ugurun da yardımı ile eve ulaştıgımda  kahvaltı ofrası hemen heen hazırdı. zaten gunlerdir gevsettigim kemerime bir delik daha acarak kahvaltıya yumulmuştum ki ugurda bunu fırsat bekliyormuş ( benim gelmemi) gibi tahinli pekmeze bala börege dayandı. herneyse biraz uguru kurtarmak birazda tahinli pekmezin geir kalanını tadına varabilmek için  recel tabagını uzaklaştırmasaydım sanırım kahvaltı hiç bitmeyecekti.
biraz saz söz derken yavaş yavaş finger board kıvamına geldik. megerse tarihi 22 kg lık entreprises ın arkasında minımal tutuşlarla maksimum zorluk vaadeden moon board gunun süpriziymiş. biraz ondan biraz bundna derken kaslar ısınma faslını bir miktar geçti. hafif bir sogumayı takiben ted ın duvarına ulaştık. daha önceden görme fırsatım olmmıştı. ne güzel. mamleketin her yerinden duva fişkırıyor artık. yarabbim bu mubarek gunlerde bizede urfaya ir tane nasıp eyler işallah. sonraısnda ugurun emektar kampusunde 45 dakikalık bir çalışma ile gunu bitirdik. kampus emektar filan ama hala iş var. hele bir iki ufak dokunuşla gerçek bir zalime dönüşebilir.  hem nitelikli hemde eski bir rakip ve arkadaşla nicelikli bir antremanı takiben böylesine eksiksiz bir merkezde (TED ) gibi tırmanış sporununda kendisine yer bulabilmesinin ne kadar iyi oldugunu düşünerek aynı mekanda biramı yudumladım.  en kısazamanda kampusun ve fngerboardın videolarını paylaşırım .....
https://vimeo.com/46982858

Hiç yorum yok: