9 Eylül 2011 Cuma

SD sistemi ve tırmanışta görecelik sorunu üzerine...




Bu günlerde bizim cardon team ile bolder yapıyoruz. hamle sayısı ve vs e dikkat etmeden  sadece tırmanma. genellikle aynı rotaları calışıyoruz. ben ek olarak ızdırap hırkasını da giyiyorum. kaç kilo oldugunu bilmiyorum. sanırım Y.A veya F.A (yeterince agır, fazlaca agır). kendimize ait bir rota derecelendirme sistemide de olusturuyoruz daha çok hissiyat uzerine. sds. yani sanayi derece sistemi.( ornegin 2 ısınma için bana uygun iken antreman sonunda çok yorgun iken çıkamıyorum veya 3- arkadaşlarımın projeleri oluyor. bir iki denemede çıkabiliyorum. şu ana kadar 4- var. amacımız 6 dereceyi bulabilmek. 6 yı henuz tanımlamadık bile.) sanayı derece sistemi adı bolgemize has zira bolder evimiz urfa sanayısınde pimapenci ile hurdacı arasına. hurdacı halil yakın arkadaşımız örnegin. ara sıra pimapencinin çıragı yusufta ggeliyor. tam bir talented climber. ilk denemesinde iki parmak delige dyno yapıp orada kalabilen 11 yaşında bir yetenek.. olabildigince batı medeniyetinin net rakamlarında uzak durmaya mumkunse kosesinden dolaşmaya çalışıyoruz. 8a lar 10+ lar bizim siztemimizden daha çok mantıklı veya daha az göreceli değil zira. işin geregi olarak sınırları netleştirilen ve tırmanıcıları tırmanışları kategorize eden mevcut pompa sistemine inat hissiyatı kaybetmeden eglenebilmek, iste budur peşinde oldugumuz.
hafta sonu çok sinir oldum abi
yapma ya neden?
projemi kaçırdım son tutamakta
yap ma ya bende
kaç derece?
10
haa benim ki de 9.
( şimdi 10 dereceyi kaçıran daha fazla mı sınırlendi? daha fazla mı kayıp yaşadı. o zaman neymış, kendimize gore takılalım. medeniyetten zehirlenmeyelim.
 yakın zamanda bir iki video paylaşacagız.

Hiç yorum yok: