26 Eylül 2011 Pazartesi

26 eylül maksimal ve kampus

geçen sefer agırlıkla calışmam sırasında agırlıgın cok optimal olmadıgını hissettim. denge noktamı bozuyordu. sagolsun halilden bir örs aldım. hem agır hem dengeli. onunla yaptıgım maksimal çalışmasını 4 set sürdürebildim. sonra hafif yollu kampus. yapacak çok şey vardı ancak zaman darlıgı eni sıkıştırdı.
1-4-6
1-5 iki parmak (kalın cıta) tam limitte tuttum.
ince cıtalarda iki parmak ara hamle çalıştım. vs vs.
az negatifte sds 3+

kampusu spesfik hale getirmeye çalşıyorum. örnegin 1-4-6 yada 1-4-7 kadar izole parmak kuvveti de önemli.
bunlar eger genetik olarak avantajlı değilseniz bu noktaları özel olarak çalışmak gerekiyor. gecen sene en kalın cıtalarda yapabildiklerimi bu sene ince cıtalarda yapıyorum. demekki adapte olmak için zaman gerekiyor. gelecekte ne istiyorsanız şimdiden ona hazırlanmak gerekiyor.

bu arada kardeşim ugur muzmin sakatlıgı meniskus nedeni ile ameliyat oldu. kendisine geçmiş olsun der acil şifalar dilerim.

Hiç yorum yok: