16 Eylül 2011 Cuma

ekmek arası bolder

plana göre dinlenme gunun olacaktı. bunun üzerine demircide bir saat kadar balyoz bile salladım. ancak akşam uzeri erdemin sesindeki heyecana dayanamadım. salona bir ugradım. ona daha onceden hazırladıgım orta ölçekli iki rotadaki olası? çözümleri gosterirken bir anda bizim kolay rotaları projeye bağladım. ikisinde de tek bir eksik ayak hamlesi büyük tutamakları cehenneme çeviyordu. Sonunda rotaları eşşek cennetine yolladım yollamasına ancak gençlere haksızlık etmişim. onlara kimi teknik topuk takmaları pekiştimek için hazırladıgım rotalar kulunç yaptı... gunun ekmegi 5 yeni rota. 2-3 derece arası...

2 yorum:

onkaplan dedi ki...

eksik dinlenmeden olmasin abi o kulunclar?:)

dr elektro dedi ki...

VALLA EKSİK DİNLENME EKSİK TEKNİK EKSİK KUVVET HERŞEYDEN OLMUŞ OLABİLİR. YAKIN ZAMANDA ANLARIZ.