19 Eylül 2011 Pazartesi

kampus eylül

hafta sonu geçmek bilmedi. ama dinlenmeliydim. bugun ilk once ince cıtalarda maksimal ile başladım.( ara dinlenmeler 3 dakika) hırka yetmeyince ek agırlıklar ekledim.(Agırlık olarak hırkanın boş ceplerine de birşeyler tıkıştırdım. sonra eskiciden aldıgım buyuk tip tezgah mengenesine büyükce bir çelik sıkıstırıp onları kaldırdım. kaç kilo bilemem.) sanırım 6 set biraz az oldu ama başlangıç için ideal. agırlıklarda sanki submaksimal oldu. sonrasında yukarı çekişler çalıştım. sonra ince çıtalarda biraz maksimal. ince cıtada iki parmak duramadım mesala. sonra kalın çıtalarda (4cm) 2 parmak 1-3-5-7 iki set ile kısa günü bitirdim. bu son yaptıgım benim içinde yenilikti

5 yorum:

Çağlar Bıldırcın dedi ki...

allah allah !!! yetmeyen kilolar ne kadar acaba doğtor bey ? a.q. 200 kiloyla lampis yaparken hayal ediyorum seni...
adanadan sevgiler
Çağlar boldurcın

dr elektro dedi ki...

agırlıkla kampus yapmadım yanlış anlama olmasın. ince cıtalarda maksimal tutuş calısıyorum. yakında foto gelecek. video da gelecek. adanaya sevgiler adamım.

dr elektro dedi ki...

unutmadan agırlıkla yaptıgım tek kampus egzersizi 2 cm lik ince cıtalarda % 10 vucut agrılıgı ile 1-3-5-7

Çağlar Bıldırcın dedi ki...

doktor, bana yardım eder misin antrenman konusunda ?

dr elektro dedi ki...

çağlarım gerçekten yardıma ihtiyacın olduguna inanıyorsan seve seve bildiklerimi paylaşırım.
drdurukan@gmail.com