20 Eylül 2011 Salı

eylül kampus devam.

bugun çağlar kardeşimin yaptıgı uyarı ile gittim bu işi aydınlattım. bizim hurdacı halil razı olsun yoksa nerede tartacagız bu kadar hurdayı. neyse. agırlık bilinmezi ortadan kalktıgına gore artık daha bilimsel?? takılabilirdim. deli gibi ne bulursam sepete attim. hatta bir ara erdemi de sepete atmayı düşündüm gençliğine kıyamadım. neyse sanırım 6 tur maksimal tutuş çalıştım. yinede tam maksimal olmadı. devamında ince çıtada 1-4-3-5-4-6 çift el dyno ( gönül isterdiki 1-4-3-6 yapabileyim, bugün bir parça yaklaştım ama inançsızlık temel sorun sanırım....) sonra iki parmak kalın çıta 1-3-5-7, ince çıta 1-5 ve 1-5-1, orta çıtalarda 1-4-7 ancak olmadı 6 da kaldım, kalında 1-4-7 :) yaptım ve oncenin problemli bir bolderini eşşek cennetine gondererek kısa gunu bitirdim. bugunun antremanını videoya çektik. adres...
www.dailymotion.com/video/xl7uiz_urfada-campus-board_sport

3 yorum:

Çağlar Bıldırcın dedi ki...

abii ne yapıyorsun yaa ! ben o ağırlığı normalde kaldıramam ki ! heyvana dönerim...döndüm hatta:)

Çağlar Bıldırcın dedi ki...

oioioioi...o ağırlığın üstüne kampüs, sonrasında da doğtordan ücretsiz çek-ap lazım olur bana:)

dr elektro dedi ki...

10 derece cıkmış birisi olarak sana inanmamı beklemiyorsun herhalde. serçe parmakta barfiks çekiyormuşsun diye duydum..