28 Şubat 2013 Perşembe

28 şubat.Tırmanış öncesi güce farklı bir bakış

yaklaşık 10-13 gundur yedigime içtigime dikkat ediyorum. bu sabah neredeyse 66 kg olarak tartıya çıktım. son dönemde cogunlugu  su olmak uzere 1-2 kg verebilmişim. gecen sene nisan ayında yabani 10+ için adanaya giderken çok daha hafif idim. ve tek parmak barfiks çekebiliyordum. fakat  hafiflik beni degirmen taşlarının arasında ezilmekten kurtaramamış idi. Bu sene daha kilolu olmama ragmen  sanırım yine tek parmak barfiks çekebilrim. Farklı olarak kampus kazanımım daha iyi. güçte devamlılıga daha bilinçli hazırlandık.  çok da bir şey ummasamda sanırım en az gecen sene kadar fit olmuşumdur.  tabi pek bir kaya tırmanma şansım olmadı. urfada herşey var ancak tırmanışa uygun rota pek yok.  bu gunun yazısını sonradan degerlendirebilmek adına yazıyorum.   tabi kilonun ideal olması ve kuvvetli olmak tırmanış için tek şart değil. aşagıdaki resim 2009 dan kalma. orada da 65 kg idim ve kuvvet derecem cok fazla idi ancak spora özel değildi. turkiye bilek güreşi milliş takım finallerinden bir fotograf.
cok da iyi hazırlanamasamda herkesin katıldıgı bir yarışmada ilk 10 girebilmeyi başarmış idim...


Hiç yorum yok: