19 Şubat 2013 Salı

19 şubat , halsizlik ve magnezyum tozu VİDEO

halsizdim. ancak en azından arkadaşlarıma biraz eşlik ederim, saatleri dakikaları tutarım diye şöyle bir jardon climbing hall a  ugrayayım dedim.  içeriye girdim, hoş beşten sonra havadaki magnezyum  tozu beni yine kandırdı ve bugunde antreman yapabildim. 23-27 hamle arası yaklaşık 2 dakika suren setler yapabildik. dinlemeler 8 dakika surdu böyle 5 -6 set.  sonrasında son iki parmakla 8-10 hamlelik kolay rotalar. vs vs.

agırlıkkla lock off calışması. bu yorgunlukla 18 kg bana agır geldi. 

gunun bonusu  iki parmakla yaptıgım frontlever  denemesi oldu. düşündügümden de iyi gitti. videoyu begenirsiniz umarım. arka planda jardon climging hall un seçkin konumunu ve yeşil çevre, nezih ortamın avangard tadını hissedebilirsiniz.  mucadeleni nerede yaptıgından çok senin içindeki mücadele şiddetidir  asıl olan deyip yolumuza devam ediyoruz......

http://www.youtube.com/watch?v=aRVkNLcihXU&feature=youtu.be

Hiç yorum yok: