24 Şubat 2012 Cuma

23 şubat BOLDERHANE


başlıbaşına marka olmuş ve en az 7 yıldır biz tırmanıcıların hizmetinde bir mekandan sözediyorum. ister bir kereligine ısteseniz mudavimleri gibi haftada pekçok kez gelin burada herkes için bir rota var. özellikle istanbullu tırmanıcılar için farklı anlamlar içeren bu mekana yeniden yolum düştü.
dogan palut, ugur, evren ve tabiki murat kandi ile beraber antreman yapma şansı herzaman olmaz.
Antreman benim için orta düzey diger arkadaşlar için sanırım hafife yakındı. 1.5-2 saat surdu ve benim için güzel bir doğum gunu hediyesi oldu.bilmeselerde arkadaşlar tırmaışımı överek bana güzel bir motivasyon ve hediye vermiş oldular. sonrasında içilen tuborglarla yaptıgımız yapamdıgımız rotaları kutladık. bu gecenin sahidi olarak da fotograf cektirmeyi ihmal etmedim. eve gelince inceledigimde uzun suredir içimde buyuyen kuşkularımda ispatlanmış oldu.masumca çekilen bu fotograf gerçegi ortaya koyuyordu. bazıları kurt adamdı . fotografa bakınca sizde nedemek istedigimi anlayacaksınız. gelecek hikayelerde kurtlarla dansımı paylaşacagım.

Hiç yorum yok: