13 Şubat 2012 Pazartesi

13 şubat çift antreman

sabah salona ugrayarak kısa bir hangboarding çalıştım. pek yoruldum diyemem. 10 dakikalik bir antremandı. zamanla genişletip 15-20 30 dakikalık çalışmalarda planlıyorum.

akşam saatlerınde maksimal çalışma yaprım 20 kg-36 kg-52 kg ile ince cıtalarda. 110 kg ile büyük tutamaklarda (duvarda) . tabi kandi tutamaklarının yzeyleri parmakların maksimum tutması için yuvarlatılmış durumda. surtunmede daha iyi olunca biraz daha kilo yuklemesi yapabildim. ancak 90 kg ile ince cıtayı deneyemedim bile. İnce de tek el asılmayıda yapamadım. Biraz barfiks çalışıp yaklaık 40 dakikalık antremanı bitirdim. Ertesi gune gucumu saklıyacak yogunlukta oldu. Malum yarın 14 şubat ve benim duvarla randevum var.

ara sıra düşünürüm. 20 li yaşlarda değil de daha önceleri tırmanışa başlasaydım nasıl olurdum diye. tabi bunu hiçbir zaman bilemeyiz ancak el oglu ile aramıdaki farkın neden bu kadar fazla oldugunu (şimdilik) aşagıdaki linki izleyince benim gibi sizde daha iyi anlıacaksınız.

http://www.youtube.com/watch?v=W-nSKDg_ERw&feature=related

Hiç yorum yok: