1 Mayıs 2012 Salı

nisan sonu dönemi

bu aralar epey yogun bir yol trafigi yaşadım. yol yordu resmen. çakıta 2 kere gittim. teyzemi kaybettim şasırdım üzüldüm vs vs. o yuzden ancak şimdi başımı toplayabildim. çakıta giderken hayatımın en iyi formumda oldugunu düşünerek gittim. açıkcasıkendi seviyemi görmek ve antremanlarımı yeniden şekillendirmek istiyordum. zira uzuuuuunca bir suredir minik laboratuarımda gözlerden ırak bir şekilde küçük bir grupla antreman yapıyoruz. kimi noktalarda ilerleme kaydettik ancak seviyemiz ne, nerede eksigim bunları bilmiyordum. şimdi bir parça ögrendim diyebilirim.

 1. gun heyecan. yabaniyi deneyecektim. direkt altına gittik. hamleler tutamaklar. videosunu izledim muminin ama alıcı gözle ilk kez bakıyorum rotaya. yalandan bir iki ısınma sonrası kendime güvenli bir şekilde ekspresleri takmak için rotaya giriyorum. ancak o da ne? bu kadar agır negatif varmıydı hakikaten? tutamaların arası bu denli acıkmıydı? ilk 4 klip tamam. bir şekilde herzaman. ancak iş sonrasında değişiyor. açıkcası bekledigimden önce morfo bir zorlukla karşılaşıyorum. sonraki denemeler hamlenin dogasını anlamakla geçiyor. 5-6 çeşit çözüm. kimisi farkli kimisi detay . surekli hamlemin şiddettini ve gucunu arttırarak . sanırım gun sonuna dogru örselenmeye başlamış vucudumla nihayet ilk dinlenme??? noktasına ulaşabildim. bir iki hamle kritikti, yapamasaydım projeyi çöpe atacaktım az kalsın. nede olsa morfo deyip sıyrılmak kolay

 2. gun. dun bu denli yıprattıgımın farkında değildim ancak küçük volumlu yogun şiddetli antremanlarımdan sonra boylesine denemeler ve ustuste zorlamalar beni etkilemiş. neyse. dünki çözüm bugun işe yaramıyor ve 4-5 denemenin birinde kolonetin ustunu alabiliyorum. ve sonrasındaki yarı dead pointi birleştirmekte oyle. hala tam bir çözüm bulabilmiş değiilm bu araya. ve her seferinde rus ruleti gibi ya olursa diyorum. oysaki bu  kategoride( 10 +?) bir rotayı çıkmak için aşagılarda işi şansa bırakmamak lazım. sıra geldi ikinci pasaja. yani çatlak bölümüne bir göz atalım bakalım. varyasyona izin vermiyen net tutuşlar, hepsi eksik. bazen tutuş bile yok vucut gücü ile hamle yapıyorsun. omuz presi çapraz ayak baskısı bazen topuk yada burun şıkıştırmak da gerkiyor. klip pozisyonları da zor. neredeyse kilit bir hamle yapar gibi zorlanıyorum ipimi eksprese geçirirken. ve negatif bekledigimden daha fazla. oysaki videoda böyle değildi. bu işin kolay olmıyacagını anlamaya başlıyorum. ilk başta birinci etabı kazasız birleştirebilirsem asıl kilide kadar süzülürünm her şekilde diye düşünürken bu etabında başlı başına zor oldugunu kabul ediyorum. işin en zor kısmıda tam dogru engramı bulabilmek için yaptıgın pek çok deneme seni hedefine yaklaştırıken uzaklaştırıyor. ilk çıkışın hamle serisini bzen yakalayamıyorum ki buda hep bir iki hamla fazla yapmama neden oluyor.  bugunun sonunda çatlak sisteminin bitişine ulaşıyorum ancak kilit altı hamle engramına giremiyorum. bir şekilde çok gergin kaldım.  gun sonu ...

3. gun ilk deneme
artık bir şekilde daya yukarılara ulaşabildigimi gordum şimdi şu girişi halletmeliyim .  ustuste denemeler. hep sag kol zorlanıyor. tek kol ile barfiks çekmekten daha zor bu hamle.  ilk denemenin sonunda birden çözümü anlıyorum ve görece rahat bir şekilde  giriş kilidini çözüyorum ancak bana parmak ucuma kadar zonklayan bir sag kola mal oluyor.  gunu tek deneme ile bitiriyorum.

2. hafta
1. gun..yine buradayız. karain sektorde. süper hatların altında. en kolayı 10-.  en zoru ? billmiyorum adamım. belki 11 belkli daha fazla.  pek çok projenin istasyonu tırmanışlarını bekliyorlar.  gunun 2. denemesinde giriş kilidinide geçip 6. bolta kadar ulaşıyorum.  . sonrası yine zor kilip. . neyse buda iyi. biraz dinlenerek muminin de betası ile gecen hafta takıldıgım noktayı da geçip nihayet kilit gitrişine ulaşabiliyorum.  bu son klipde kolay değil. buradan da düşebilir insan.  zaten sonradan konuşurken muminde oradan düştüğünü söylüyor.
gunun geri kalanında vardalın denedigi kabadayı rotasına iki deneme yapıyorum. rota 9?? derece. başta mumin 9 + demişti. zamanla rota kolaylaşmış sanırım!. her çıkan biraz indiriyor dereceyi. son trend bu.
2. gun
sanırım 2.yada 3. denemede kabadayı yı çıktım. ancak gerçekten savaşmam gerekti.  yabani mi? şimdilik kaldı. ekspreslerimi ancak toplayabildilm.   durukan 0 yabani 2



Hiç yorum yok: