29 Mayıs 2012 Salı

28 mayıs maksimal çalışması

öğle arasında gunun antremanını yapmak için sanayıye gittim. hafif ısınmadan sonra sırası ile
18 mm de 20 , 35 , 52 , 67 ve 72 kg ile
15 mm de 35 kg ile
8 mm de kendi vucud agırlıgım ile ( 68) durabildim. eskiye nazaran yapamadıklarım 6mmde durmak ve tek kol da 18 mm de durmak. bu ikisini yapamadım. son zamanlarda 3-4 kg kadar fazlam var. ne yazık kı pek de yaglanmadan. tam olarak bilemesemde belirgin olarak kas dokusu fazlalaştı. eskiden olsa mutlu olurdum ancak şimdilerde agırlık artımımı dengeleyecek denli kuvvet gelişimi saglıyamıyorum.
yinede antremana devam. pek yılma bıkma luksum yok. guc ve kuvveti sabit tutmak geliştirmekten daha kolay. düşük motivasyonunuz olsa bile gerekirse daha sık aralıklarlada olsa antreman yuklemesini bırakmamak gerekiyor. zira aksi halde çok daha asagılardan toparlamak gerekecek. antremanın sonunda bir parça yorgunuklada olsa bir iki kalistenik çalışma yaptım. tabiki her zamanki gibi urfa sanayısınde destekleyici tavırlar ve etrafta tavuk horoz sesleri eksik olmuyor. sporun bu denli yogun desteklendigi bir bolgede başarıya ulaşmamak imkansız. ne demek istedigimi egzersiz yaparken yakın planımda duran arkadaşa bakarak anliyabilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=4Gfs95ue0BY&feature=g-upl

Hiç yorum yok: