21 Mayıs 2012 Pazartesi

21 mayıs güçte devamlılık

belliş bir suredir düşük motivasyonla zoraki ve hedeften uzakantremanlar yapıyorum. sonunda yeniden içimde bir yerlerde motor kıvılcım attı. zaten bunu bekliyordum epeydir yarı kızgınlık ve öfke yarı istek karışımı bir duygu.....
  her gun beni motive eden , yeme ve içme disiplinimi saglıyan, sıkılmış bir yumruk gibi aykırı bir avaz gibi içimde yukselen bu duygu başkaldırı olmasa çoktan etim yumşamış ellerim diger meslektaşlarım gibi bebek eline donmuş olurdu.
neyse hikayeyi kısa keseyim. güçte devamlılık.
30 saniye kampuste ladering + 2 dakika rest. x 8 set.  son seti tammalıyamadım.

2 yorum:

onkaplan dedi ki...

30 sn ladderingi ayaksiz mi yapiyorsun destek alarak mi abi?

dr elektro dedi ki...

biraz geç oldu kusura bakma. ayaksız yapıyorum..