1 Kasım 2011 Salı

29 EKİM ANTEPTE TIRMANIŞ

Yine sabahın erkeninde hocadan biraz geç yollara düstük. tolgahan,erdem ve ben. bu sefer burakda geliyordu atilla ile beraber. onların farklı araba ile geliyor olması bize ekstradan bir yarım saat kazandırdı. gökkuşagı sektorde geçen hafta bulamadıgımız süzük rotası ile gunu açıp zincirli magara tarafına akmayı planlıyorduk bir iki 5-6 dereceden sonra önceki gelişimizde görmedigimiz ekspazu 7- ve bulamadıgımız süzük 7 den sonra burak yeni hatta ip açtı ve boltladı. güzel bir rota . cep çakısı gibi. şakay agelmez 6 bolt 13 metre 8-. (deprem vergisi) hemen yanına daha hafif bir lezzet 7- duble yol. oglen olmuş cepte bir iki rota birikmiş idi. muminin açtıgı diger 9 luk rota için heyecanlanıyordum. guardian( yada gardiyan) 9 derece. konfirme değil. hafif orta giriş magara nın sag kenarı ile gittikçe zorlaşan hamleler en son sıg iki parmak cep-delik ve sonrası .... sonrası bir dah aki sefere. ekspresleri yerleştirdigim tek deneme harıcı denemedim. şimdi değil. 7 - den sonra sert geldi. rota ritmini hissedemedim. birde vucut yuzeye akmak isterken bolt noktaları beni magaranın kütle çekimene yaklaştırıp agır negatife sokuyordu. mimarın gördüğünü gör derim hep. alpin duvarda çok işe yarar. rota açıcının yorumunu hamlelerini hisset. kaçak dövüş yok. gardiyan ve base jump konfirme eidlmemiş dereceleri ile birsure daha bekliyecekler beni bakalım kış zamanı ziyaret edebilecekmiyim...

1 yorum:

onkaplan dedi ki...

hadi bakalım, inşallah en kısa zamanda gelip tırmanmak istiyorum ben de antepte... hele bir dizi toparlayalım da