8 Mayıs 2013 Çarşamba

yeni antreman ve yine sakatlık

kendimi ne kadar geliştirmeye çalışsamda bazen eldeki hesap çarşıya uymuyor....  gelişmenin esası zorlamak ve kaslarda tendonlarda travmalar oluşturmak ve bu travmalara vucut adaptasyonunu sağlamak. fakat oluşan yuklenme dokuların plastık katsayısını gecerse doku butunluğunde azalmalar kayıplar oluyor tek elimin parmaklarından bir tanes iiel sorun yaşadıgım yetmezmiş gibi bugun diger elimin 4 . parmagınıda dık bir acı ile tutamaga çarptım. hızlıca carpınca elimden ciddi sesler geldi ve parmagım resmen içine girdi. sanırım en az yarım santım kadar. bir parçada eğrildi. alllahtan yanımda erdem vardı. o tuttu ben cektim hem eski boyuna hemde bir prça egriliğin ters yonunde bir acı b-vedim. ancak şu anda kullanamıyorum. antrmenaı sıcagısıcagına surdurdum fakat şimd iparmagım zonkluyor.  bugunun antremanı kuvvettedevamlılık  idi ve 4 ay rı rotada 4-5 hamleleik yuklenmeler ile eksik dinlenme ile kasları yaka yaka çalıştık. erdem için tam optimal yuklenme oldu benim için suboptimal ... iki gun dinlenip cumaya tekrar yapacagız.

kuvvette devamlılık antremanlarını en çok o antreamn gunu bitince seviyorum zira bunun eglence ile hamle hareket ile bir alakası yok. resmen rotalara girmek için cesaret topluyoruz zira belli bir saniyeden sonra hırpalanmaak imkansız.....

Hiç yorum yok: