3 Haziran 2014 Salı

izzet ve hasanla 400 metre çalışması

ilk kez 3 arkadaş beraber pistte ölçüm için buluştuk. Fakat düşündüğümüz kadar interval yapamadık. en azından 4 set çıkarmayı planlamıştım 3 set bitirici oldu. antremanımızın hacmi hiç yeterli değil. Ancak sıra ile. zamanla daha iyileşeceğine eminim. Günün olayı ise 400 metreyi ilk kez 80 saniye altında hatta 70 saniyenin sınırına yakın koşabildim. 73 saniye.  bir ay içinde 60 lı saniyeleri görebileceğimi düşünüyorum. Yada umuyorum. güzel bir duygu gelişmek. sonrasında ağırlık salonuna gittik. yarım squat 90 kg, çakma silkme. 30 kg ile temiz bir kaldırış yapaamdım. bench pressle explosiv 50 kg. bunlarla vucudumu ve hormon sistemimi ateşlemeyi hedefliyorum. vucuda hızlı çalışmayı sert kasılmayı tamamı ile zorlayabilmeyi öğretmek. çünkü hala içimde tam kendimi zorlayamadığımın hissi var.
     Pistte gerçek bir yıldız izlemek de güzeldi. Ne siz sorun ne ben söyliyeyim.

Hiç yorum yok: