11 Haziran 2014 Çarşamba

11 Haziran 200 interval

Gün yorgunluğu ve başlamakta olan farenjitime rağmen yine statdayım. Birazda son iki gün almış olduğum beyhude kalorilerin vicdanım üstündeki etkisini azaltmak için. Düz koşu ile 15 dakika ısınıp 200 metre intervallerine başladım. Nabzım 120 ye inice yeniden koşmak şartı ile ilk 3 turu 33. saniye ile koştum sonra yavaş yavaş süre uzadı ve son metrelerde hızımı koruyamadım. 36 lara kadar geriledikten sonra son seti bir genc sporcu kardeşimle tamamladım. Küçük bir yarış havasında ve kendimden iyi birisi ile koşmak süremi direkt etkiledi.  yeniden motivasyonumun damarlarımda dolmaya başladığını hissediyorum. Tırmanışa ve antremana yönelik. Yeniden taviz vermeden bir sporcu hayatını sürdürebilecek kararlılık seviyesine ulaştığımı hissediyorum .yarım sene aradan sonra gelecek hafta tırmanış antremanlarıma başlıyacak olmak beni bu fasit daireden kurtaracak. Bu motivasyonum ve beslenmemin pist sürelerine yansıyacağına eminim. Bugün gözlerimle gördüğüm en hızlı 200 ve 300 metreleri izledim pistte. 23 saniyede ve 36 saniyede koşuldu. İzlemek bile güzeldi ve saygı uyandırıcıydı...

Hiç yorum yok: