12 Haziran 2014 Perşembe

12 haziran 400 intervalleri

Gelişmek için hasar oluşturmaktan başka yol yok. Kası tendonu sinir sistemini zorlamak lazım. ancak ne kadar zorlanacağı işte bu önemli. Günlerdir benim için zorlayıcı antremanlar yapmama rağmen kaçarım yok yine geldim. Gelmeseydim rahat etmiyecektim. Üstelik bugun hastalığın hafif belirtilerini de hissetmeme rağmen. Isınma sonrası 120 metre intervallerinden vazgeçtim. isabetli olmuş. 400 metreyi benim için submaksimal tempoda koşmaya çalışarak tamamladım. İlk 2 tur 2.00 geldi. 1 e 1 dinlendim. sonsasında sureyi yavaş bulduğum için daha hızlı turlar denedim. 1:52, 1:47 , 1:40 ve 1:35 turları ile gunu kapattım. son iki set kalbim 182 yi buldu. benim için maksimal sayılır.  setleri kalp hızım 120 ye inince başlattım. ardından salonda maksimal bir kaç egzersiz yaptık soğuma joggundna sonra günü bitirdik.

^^^ sonradan aklıma geldi. son kulvarda koştuğumdan dolayı etap 450 metre olacak. planladığımdan 50 metre fazla koşmuşum. süreler daha mantıklı geldi böylece.

Hiç yorum yok: