8 Haziran 2014 Pazar

8 haziran pazar sabahı boş pist koşusu

Başlıktan da anlaşılacağı gibi olimpik bir kompleksin boş olmasını sabah erken saatte  orada olmama mı, pazar sabahı olmasına mı bağlamalıyım bilmiyorum. Ancak pist boşsa kürsüde boş olacak gibi geliyor bana. Mersin olimpiyatlara hazırlık için aday şehir konumunda . Ve fedarasyon C,B,A barajları koymuş durumda. Örneğin 800 metrede baraj 1.50 sanırım. Böyle ara değerlendirmeler ile sporcu sık sık denetleniyor. 6 aydır kamp yapan ekipler var. Ve maksimum performansı zorlanıyor. Etkilerini ileride anlarız.  Bu güzel pistte dününde yorgunluğu ile pek güzel olmayan dereceler elde ettim. Ama dert etmedim. :) 40 lı yaşlara yaklaştığım bu dönemimde madalya için değil kendimi geliştirmek için antreman yapıyorum. 4 set 200 1 set 100 dinlenmek için son bir set de 150 metre koştum. bu sefer araları 2 dakika aldım. sol bacak arakasında kalçadan baldıra olan çekme nedeni ile daha fazla zorlayamadım. Acılar içinde antremanımı bitirdim ...

Hiç yorum yok: