6 Temmuz 2013 Cumartesi

temmuz başı 2013

aylar bir birini devirirken temmuz ayına gelivermişiz. son zamanlarda pek sık yazamıyorum. antremanlar kısın olduğu kadar yoğun olmasada devam etmekte. parmka sakatlıklarım gün geçtikçe iyiye gidiyor. artık ağrısız kapatabiliyorum neredeyse. ancak tırmanırken hep kendini hatırlatıyor. daha ziyade uzun rotalar çalışıyoruz. artık gelenekselleşen ve unutmamka için videoya kaydettiğimiz rotamızı neredeyse aralık vermeden 3 kez çıkabiliyorum. şimdiye kadar son una varamadım. en sn set hep yorucu oluyor ve düşüyorum. ancak kuvvette devamlılıkda bir miktar gelişmede var.
  acaba gerçekten gelişiyor muyuz yoksa rotalara olan adaptasyon mu bilemem. bu hafta salı gunu bolder perşembe ve cuma günleri ise dayanıklılık,kuvvette devamlılık çalıştık.  ne zazık kı bir şeyler gelişirken birşeyler geriliyor. şimdilerde sanki maksimal kuvvetimizde gerileme var.. buda normal. parmak sakatlıklarımdan dolayı özenle kaçınıyorum bu şekil antremanlardan. yapabildiğim bir diğer sey kiloyu  hafif tutmak. (64.5 civarıyım)

 bu günlerde yendien 3 aylık bir sıklus planı yapmka ve sonraısnda bir kaç gunlugune kaya tırmanışına gitmek istiyoruz. bunun için 6 haftalık güç 6 haftalık güçte ve kuvvette devamlılık  antremanı yapacağız.

Hiç yorum yok: