9 Nisan 2012 Pazartesi

9 nisan güç

sanırım hastalıktan olsa gerek bir iki gundur kırgınlık var. bu sabah tum eklemlerde sızılarla uyandım. hatta bir ara antreman yapmamayı da düşündüm ancak ögle arasın da yine antremana gittim. bugun antreman surelerine çok dikkat ederek antreman yaptım.. recovery suresini tam tamamladım kısa bir özetle
1- izotonik parmak flkesr leri 3 set.
2-tek kol kitlenme 3 set
3- 8mm de açık tutuş 3 set
4- 18 mm de 2-3 parmaklarla duruş 2 set
5- 18 mm de 4-5 parmaklarla duruş. eksik surede olsa ilk kez
61-3-5 ince cıtalarda iki parmak kampus ( yarım yamalak bir kez. ) ( ne zormuş. oysaki yaparım gibi gelmişti. )
7 1-4 ince cıtalarda çift el kampus. ilk iki uc denememde yapaamadım. oysaki önceden yaptıgım bir şeydı. neyse sonra yapabildim.
8 4-1 e ince cıtalarda çift el iniş yapamadım
9- 4-2 ye iniş yapamadım.
10 15 kg ile tek kol kitlenme . sag sol
11 22 kg ile tek kol kitlenme. sol tamam sagda yapamadım
12- 52 kg ile 18 mm de maksmal tutuş 3 set son set acık tutuş ( ilk kez)
13- çeşitliş tutamklard atek kol durma çalışmaları ( hiç birini yapamadım)
16 ara vermeden önce 9 mm sonra 15 mm sonr a16 mm lik tutamaklarda 15 saniye asılma 30 saniye rest toplamda 20 set . toplamda 15 dakika.

antreman volumu 1.30 dakika.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

crom hastaları, zayıfları ve güçsüzleri sevmez!
erkan