5 Nisan 2012 Perşembe

5 nisan . güçte devamlılık bana uzaaaaak

bugun nihayet kampuste power endurans calışmasını denemeye cesaret topladım. 40-60saniye boyunca kampuste tırmanış ve iniş araya 2 dakika mola ve bundan en az 7-8 set yapmak anlamına geliyor.

pek bir ihtimal vermiyerek ince cıtalarda başladım (18mm) . ihtimal vermiyordum gerçi ancak belki olur diye de bir umut içindeydim. neyse birinci setin ve 33. saniyenin ardından umudumdan vazgecerek hemen orta cıtalara suzuldum. (30 mm). 37 saniye sonra elde kalmış umutlarımı 30 mm likte bırakıp kuyrugu kıstırdım ve bilek kalınlıgında olan en kalın cıtalarda rezervasyonumu yaptırdım. 3 set-4. set-5. set. hepsi 1-2 saniyede olsa eksik. 40 saniyeyi tamamlıyamıyorum hiç. 6. setin son 10 saniyesi cıtada statik asılarak geçti. ve şu an için başlangıç hedefimden uzaaaaaaak ara farklı bir noktada oldugumu kabul ederek düşük omuzlarla bolderda devamlılık çalışmama döndum. ince cıtalarda 60 saniyelik setlerle 8 seti tamamladıgım gun şimdiki seviyemden bir ışık yılı uzakta olurum ama o noktaya nasıl ulaşılır bilmiyorum. gerçekten zorlamama ragmen yinede bugun pek de ilerleme gösteremedim. . aslında benim için başarı gerçekten ilerlemeye calıştıgım her antreman gunu desem yanlış olmaz.
bugun de gucum ve enerjim yetmesede ilerlemeye calıştım.

Hiç yorum yok: