8 Temmuz 2014 Salı

8/7/14

6 aydan sonra ilk antreman.
Bu eğimlerde mi zor tutamakları tutmak yoksa bu kadar geriledim mi?
40 saniyeye tırmanış 2 dakika rest. 4-3-2 li setler. aralarda 4 dakika soluklanma. toplamda 28 dakika kadar.. 9X40 saniye=360 saniye.  yani 6 dakikalık efor. İlk gün için yeterli.  Marangoza yeni tutamak siparişlerini verdim. Sonraki aylarda sistem training çalışmayı düşündüğüm için benzer tutamaklardan oluşşun istedim. Diğer bir gerekçemde elimde hemen hemen hiç tutamak kalmammış. 100 den az. hemen hepsini urfada bırakmıştım. Sevgili dostum muratada siparişi buradan hatırlatayım.  yeni duvar. yeni metodlar yeni tutamaklar. ohhh be. bundna güzeli var mı?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

sanırım artık deniz ferahlığında antrenman günlüğü daha güzel olur :)

Unknown dedi ki...

" kılıcının kabzasını tekrar kavradığında ellerin eski gücünü hatırlayacaktır Théoden"

dr elektro dedi ki...

her ikinizede teşekkür ederim cardon kardeşliği...