22 Temmuz 2014 Salı

30. hafta 2. ve koşu:(

Bugun en kalın tutuşlarda 40 saniyelik interval 2 dakikalık dinlenmelerle 20 set tamamladım. Bu esnada nabız sayıma baktım. ilşk setlerde yükleme bitiminde 90-95 iken 10. set civarında 105-110 15 . setde de 120 artık bitime yakın 130 un üzerinde olmaya başladı. Dememkki artık dinlenme periodları yetmemeye başladı. son iki seti 3 saniye ve 2 saniye eksik yapsamda çok üzeirnde durmadım .  Kalın tutuşlarda 40 saniye ile setleri bitirmiş oldum. Antreman süresi 54 dakikayı buldu ve saatimin söylediğine göre 220 kkal harcattı. Şimdi amacım 45 saniye ye başlamak. (sırası ile 50-55 -60)

Antremanlarda genel ilke ya hacimle yada şiddetle sürekli oynamaktır. Bunu bilincli yaparsanız ve dinlenme sürelerinizi hedeflerinize göre modüle ederseniz sene içinde (veya makrosiklusta hacim-şiddet hedeflerinizi belirleyip) bunun adı periyodizasyon olacaktır.  Benim kalın çıtalarda (tam olarak 1 boğum tutuş sağlamakta) hacmi arttırmam sonrasında da süreyi arttırarak yüklenme şiddettini arttırmam ince çıtadaki hedefimi kolaylaştıracak ara basamaktan başka bir şey değil.

 akşam üzeri stadda ısınma sonrasında yine 150 lik setler yapmaya karar verdim . bu sefer ızzet de bana eşlik ediyordu.  Aslında ilk denememiz 200 metre idi.  Ancak daha ilk denememizde 200 metrenin bizim için  en azındna benim için uygun olmadığı belli olmuştı. 31 saniyelerde koştuk ama yıprattı.  sonra 150 metreye donduk. toplamda 4 kere koştuktan sonra artık daha fazla sol ayağımdaki çekmelere acılara dayanamıyarak bıraktım .strech yapmama bile musaade etmedi. gecede agrılaırdan dolayı uyuyamadım. ilaç içmek zorunda kaldım. Henuz iki gun üst üste sert antremanı kaldıramadığımı anlamış olduım.

Hiç yorum yok: