30 Ocak 2012 Pazartesi

30 ocak HIIT

bugun hııt calışması yaptım. yalnız. bizim sanayı duvarı bu aralar gozume daha bir perişan paspal geliyor. hani kopek baglasan durmaz gibi. dam akıtıyor. ıkıncı ısık kablosu ile düştü. dipte magara kıvamında tırmanıoruz. acıkcası rocki 1 deki mezbaha sporu aklıma geldi bugun sık sık. ankarada istanbulda arkadaşlar buraya gore süper komforda takılıyordur diye dusundum içimden. bizim hurdacı halil aşamları ne yakıyorsa bir duman bir koku. kamboçyanın ölüm tarlarlarına çeviriyor ortalıgı. kepenklerin arasından hayatımıza sızıyor bu koku bu duman.
neyse 15 set. interval. 1 e 1 gibi.(her ne kadar bu antremanları kurgularken 4 dakikaya 2 dakika gibi kurgulamışsamda bunu yapmaktan bir ışık yılı uzaktayım) bu sefer dinlenmeleri daha net yaptım tam bir dakika(eskiden 60-70 saniye arası oluyordu ve dinlenme uzayınca işler kolaylaşıyor). set ortalaması 23 hamle kadar.(toplamda 350 hamle. elğlu nasıl 2000 hamle yuklemesi yapıyor şaşırtıcı gercektende) bazen sonlara ayaksız bir iki hamle daha ekledim. 15 set. ilk başlarda 130 135 olan dinlenmedeki kalp atımım son setlerde 160 164 u gordu. eski bire birlerde 20 25 set yapıyordum. ancak seriler daha kolaydı. burada hazırladıgım 9 rotanın ilk 3ünde tırmanıyorum. eger unda da 20 25 set yapabilirsem 3 yerine 4 rota yapacagım.

3 yorum:

Mumzillo dedi ki...

Alexey Voevoda abimizin çalıştığı salon gibi... Videoyu dah sonra geyihbayırı'nda herkese izlettim. Hastası oldum...
Konfor süper birşey ama bazen zor şartlarda yapılan çalışmalar insanı daha motive eder... Doktor asıl ve bırakma...

onkaplan dedi ki...

abi bizim duvarda da su an buzul kosullari hakim, kazma krampon takilacaz bu gidisle... ama hatirlarsan rocky de soguk karanlık bir salonda calisiyordu, aci yok teslim olmak yok!

dr elektro dedi ki...

abiler, yeminle . sanki eylem yapıyorlar ortasına düşmüşüm. gece bir yandna soguk karanlık. salon izbe, dışarısı boz bulanık bir kızıllık. bir biber gazı eksik. raki maki ayagından zehirlenip gidecegiz. ceseti kimseziler mezerlıgına bırakacak hurdacı.
asıldım bırakmıacagım bu sefer....