14 Ekim 2011 Cuma

13 ekim kuvvette devamlılık

bir gun restten ve orselenen parmaklarımdan sonra ince cıtalarda kuvvette devamlılık amacı ile tabata çalıştım. 20 saniye asılma 10 saniye rest. amaç evvela 8 seti yapabilmek. ancak benim pilim 4 sette bitti. bu antremanlar kuvvette devamlılık uzerine ancak şimdilik en uzun antremanım 13-15 dakika surmekte. ısınmayı saymıyorum zaten genelde ısınacak vaktım olmuyor. bu tarz calışmada yogun intervaller sayesinde kısa sureli antremanlar yapılabiliyor. zaten yeni başladıgım için bir ana set ( 8 li ) yi tamamlıyamıyorum. zamanla 2-3 ana sette ulaşabilirsem hedefime yaklaşabilirim.

2 yorum:

onkaplan dedi ki...

doktor tabatayi statik asilma seklinde mi yaptin, yoksa maksimale yaklasmak icin barfiks filan mi?

dr elektro dedi ki...

statik asılma beni bitirdi yigidim. en son 5 sete cıktım. sonr aaraya başka seyler girdi. deneyecegim işallah. birde madonna ile antremna yapılmıyor. bizim gençlere kızdım verdim muzign kralını... iron maiden, mon of war ve niceleri...